|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 ÅBY/SOLVALLA
Funderar på att inleda med spik på Nr 4 Zante Grif, 19% i skrivande stund smakar mumma.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Funderar ang sista avdelningen. Vinner verkligen Coogan över Reverend Wine från dödens? Som jag läser loppet tar Goop spets med 1 Reverend Wine och ser ingen som skulle kunna vilja köra fram och hålla tempot uppe. Tror det blir Örjan som tvingas glida fram utvändigt om inte Goop ska få fuska bort hela loppet. Lutar åt spik på 1 Reverend Wine då jag inte tror han blir nerplockad från spets i beskedligt tempo. 21% mot 65% (iofs jämnar det väl ut sig lite till spelstopp)
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Det kan absolut gå! En segersugen Goop mot Örjan som vet att Redéns häst ska ut i finalerna nästa vecka.
Själv vill jag lyfta fram Vischio Holz som omgångens drag från min sida. Låter det lite uppåt från Dahléns håll kan det rent av bli en spik i en lurig omgång. Jag vill nog tro att det här är fältets bästa häst på ren grundkapacitet och han har gått bra efter vila tidigare. Det ser ut att kunna bli lite körning och med alla ledarskiften och stretchen på Åby bör han kunna få en fin position i andraspår. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Anita Roc kan vara en bra spik idag. Goop är i form och hästen är nog bara bäst.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag tror inte att han behöver få något gratis för att kunna vinna. Jormas är värst emot, men har inte startat på ett par månader. Haugstad på I'm a Believer och Vichy Grif behåller sitt åttondespår då strykningarna är bakom. Jag tror det blir spik för min del i en omgång där det är lite si och så med singelstrecken.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Jag är feg och kör 2 streck, klart den modige kan spika Goop från spets, men jag vill ha 8 rätt så jag tar hängslen o livrem ![]() Goop håller lätt spets, och vem ska sen trycka i dödens ? Absolut ingen. Örjan glider fram med 8an säg efter 7-900 m ngt sådant sen händer ingenting förrän han börjar trycka och då står det helt mellan dessa båda. * De 2 bästa kuskarna * De 2 bästa hästarna * Spets och dödens * Båda hästarna bra form Att dem inte har 95% tillsammans av strecken får man väl vara tacksam för nästan :P Synd att övriga lopp inte är lika enkla att lösa, tycker omgången ser otroligt svår ut... Får plugga på några tim nu
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Favoriten i V86-2, 4 Surprise Rose, är struken.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja, det är inte så dumt. Då ser Erik ut att sitta på en bra chans, men jag läser att Global Tuxedo ska vara ruggigt startsnabb.
Senast redigerad av Shooter den 2020-05-20 klockan 13:43. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hade redan Spikat Erik på den tidiga kupongen. Nu förlorar den spiken splevärdet, Goops häst galloperar om han trycker av. Iof så kan Captain my Captian galoppera med, särskillt med första barfota och hårt tryck från utsidan. Kanske man måste strecka Örjan på chanssbongen- brukar löna sig.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja spikar Örjan i andra tror han får loppet o bara vinner detta !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasA (+5) |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja, den spikar vi!! Redén håller den högre än både Alaska Kronos och Diana Zet, läste jag någonstans och båda de två var ju med i finalen av Silvias pokal varav den senare vann och Alaska galopperade som betrodd! Synd på strykningen då jag tror den varit klar oavsett men nu ökar väl strecken.
|
|
|
|
|
|
|
|